Nova Liga Aristeia!

¡Únete á II Liga Aristeia! 6d6

¿Eres un apaixonado do emocionante mundo de Aristeia!? ¡Entón esta é a túa oportunidade de brillar! Presentámosche a II Liga Aristeia! 6d6, un evento épico que terá lugar na prestixiosa Asociación 6d6.

¿Como funciona?

A Liga consistirá nunha serie de apasionantes partidas que se xogarán ao longo de varias semanas, culminando cunha emocionante clasificación final.

A Liga consta de dúas fases: a temporada regular e as finais. Cada xornada está composta por dúas partidas, que se puntuarán de forma independente. Durante a temporada regular xogaremos tres xornadas, ¡pero para os asuntos clasificatorios terás seis oportunidades para demostrar a túa destreza!

¿Que necesitas para xogar?

O máis importante é o teu compromiso para participar e gozar das partidas. ¡Non te preocupes polo material, porque na asociación proporcionarémoscho todo!

¿Canto custa?

¡Boas noticias! Non necesitas facer ningunha compra adicional, xa que temos xogos e miniaturas abondas, e ademais permítese o uso de proxies. A inscrición ten un custo de 24 euros por participante, que se dividirá equitativamente entre os inscritos (aproximadamente 3 ou 4 euros por persoa).

¿Preparado para unirte?

En cada xornada recibirás o nome do teu rival e terás dúas semanas para concertar e disputar as túas partidas. Xogarás dous emocionantes encontros, que non necesariamente deben ser no mesmo día. ¡E así sucesivamente!

En cada unha das xornadas da temporada regular xogaremos dous escenarios diferentes: un será sempre o escenario «Asalto», segundo a Guía de Referencia do xogo, e o outro será distinto en cada partida.

Lembra que cada partida se puntúa por separado. Se gañas ambas as partidas, ¡serán dúas vitorias! Se cada xogador gaña unha partida, considerarase unha vitoria para ambos.

¡E hai máis! Nas finais, xa inmersos na competición, cada xogador seleccionará unha alineación de 8 aristos para ingresar á fase final (en principio será unha rolda, pero dependendo do número de xogadores, podería haber máis). Utilizaremos o mod «Reina Koorie» e, á diferenza da temporada regular, o gañador da final será aquel que acumule máis puntos sumando os resultados de ambas as partidas.

¿Haberá premios?

¡Por suposto! O pack de torneo trae consigo unha gran cantidade de premios, incluíndo unha miniatura exclusiva. Estes premios sortearanse entre os participantes e poderás levar a casa cartas con arte alternativo, unha consola de control, fundas de cartas, tokens de frag e, por suposto, ¡moitas chapas!

¡Non perdas a oportunidade de vivir a emoción da II Liga Aristeia! 6d6! ¡Inscríbete agora!

Podes facelo comentando no facebook o a traves do noso correo contacto@asociación6d6.com